Monday, November 5, 2012



秋休みにサンフランシスコにかえりませんでした。せんしゅうにサンフランシスコのきょじんはワールドシリーズに勝った! I was sad that I couldn’t go back home to celebrate. All my friends in サンフランシスコwere very excited to see them win.冬休みにうちにかえりますso I won’t get to see my friends back home until then.

Instead, I stayed at プリンストンduringハリケーンサーンデイ。It wasn’t too bad, as the power was only out briefly before プリンストンswitched to emergency power. I made sure to stock up on food and water before it hit, so everything was fine. わたしのルームメートうちにかえりました、so it was a little boring since I couldn’t go outside or anything. In addition, しゅくだいをしませんでした、so I’m going to have to work hard to finish everything I was supposed to do over break. Hopefully I’m not the only one.

4 comments:

  1. ジューさん、わたしうち doesn't have power,even now... プリンストン大学はとてもら気ですね。Also...ぼくもしゅくさいをしませんでした。。。funny isn't it?

    ーコル

    ReplyDelete
  2. I always tell myself that I'll get work done over 秋休み (and pretty much every other 休み), but it never ends up happening...

    ReplyDelete
  3. I'm glad you were okay. プリンストン got hit pretty badly...

    ReplyDelete
  4. たいへんですね!But at least SF won, eh. Betting they will repeat next year?

    ReplyDelete